Reclame maken in Noord

Geplaatst op 26/02/2016

Op zondag 21 februari gingen de derdejaars leerlingen van IMC Weekendschool Amsterdam Noord aan de slag met hun eigen kernwaarden bij het vak reclame. Uiteindelijk maken ze een poster met daarop hun portret en hun waarden. De posters worden bij de diploma uitreiking geëxposeerd in de buurt. Heleen Terwijn, oprichtster was IMC Weekendschool was aanwezig om te vertellen over de kernwaarden van de weekendschool: ontmoeting, energiek, echt, inspirerend, ontluikend en eigenzinnig. Natuurlijk mochten onze ambassadeurs in spé hierbij niet ontbreken. Lecyca, Moena en Leesa waren met coach Bonnie ook aanwezig om te vertellen over hun eigen kernwaarden als ambassadeur van de weekendschool. Bovendien zijn er filmopnames gemaakt voor een film over de weekendschool en de ambassadeursopleiding. De ambassadeurs kregen een fantastisch compliment uit de klas: ´jullie hebben ons stil gekregen, dat gebeurt niet snel!´.

Moena: ´Het was echt super leuk om te doen! Ik was blij dat ik kon oefenen voor een groep leerlingen van de weekendschool, dat maakte het wat minder spannend voor mij.´  

Lecyca: Ik was best wel gespannen, wie krijg ik voor mijn neus? Kinderen uit Amsterdam Noord zijn vast veel moeilijker dan de kinderen in de provincie , haha. Maar dat viel reuze mee. Het was net als op de weekendschool in Groningen! ´

Bonnie: ´we hebben echt een goede  snelle voorbereiding gedaan, daardoor stonden ze er allemaal super sterk en kwetsbaar tegelijk! Ik ben trots!´